wtorek, 30 kwietnia 2019

Blada przyszłość

Myślałam, że już nie będę musiała wylewać swoich uczuć na papier,ale znów przyszedł taki moment, że nie radzę sobie z tym wszystkim.
Znów tracę nadzieję, że cokolwiek zmieni się w moim życiu. Znów czuję, że spadam na dno, że nie mam już sił już płynąć na powierzchnię.
Staram się, naprawdę daje z siebie 1000%. Jedyne o co proszę o szansę, której jak dotąd nikt nie chce mi dać. Czuję,że nic dobrego w życiu mnie nie spotka, że zawsze będę już w tym samym punkcie,że już nic nie osiągnę. Straszne depresyjnie mi ostatnio. Próbuje się pozbierać, ale nie wiem czy nadal chce i czy mam siły. Ale próbuje, w końcu dusza sportowca się nie poddaje.

"She:
Midnight -  deep and silent dark around me 
anytime we get here 
I feel on my own"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Layout by
Lydia