wtorek, 28 marca 2017

To ja - Ann

Witajcie!
Niedawno straciłam mojego bloga na innym portalu :( z 11 lat poszło... Szkoda, że nie zarchiwizowałam, niektórych notek.... ale co poradzić mądry Polak po fakcie. 

Pamiętam moją 1 notkę o tym, że jestem jak kameleon, który w różnych sytuacjach pokazuje określone kolory. Dziś nadal tak twierdzę, choć raczej posłużyła bym się tu określeniem "Gęba" prosto z Gombrowicza. Wszyscy używają masek/gęb, w różnych środowiskach, przy niektórych ludziach. Nie wiadomo kiedy jesteśmy sobą. Może nigdy? Może sobą byliśmy tylko jako małe dzieci, wtedy gdy nie baliśmy się odrzucenia, wykluczenia czy opinii innych ludzi? 

Ja nie jestem inna. Wciąż szukam siebie, mimo że mam już 26 lat skończone. Jestem anormalna xD, czasami łapię doła albo uśmiecham się bez powodu. Wydaję mi się, że zawsze będę szukać siebie. 

Co więcej na początek? Chciałabym się z kimś podroczyć, tak od tak, dla zabawy, pośmiać się, przytulić kogoś, zrobić coś. Co mnie powstrzymuje? Chyba 2:23 i to, że normalni ludzie śpią. Czyli może ja tez powinnam. 

No nic. Witaj Blogger! Od dziś pewnie będę zaglądać tu częściej. Witajcie Wy, którzy zbłądzicie i tu zajrzycie. 

Buziaki Ann

"Where'd you wanna go?
How much you wanna risk?
I'm not looking for somebody
With some superhuman gifts
Some superhero
Some fairytale bliss
Just something I can turn to
Somebody I can kiss"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Layout by
Lydia